| 1 | Moloch

| 24.08.2005, 11:14
 Wygląda jak papier do dupy :/ |
|
| 2 | Blue Shadow

| 24.08.2005, 11:29
 O w morde. Co to jest?? |
|
| 3 | Daim

| 24.08.2005, 11:47
 http://img2.kult-mag.com/photos/00/00/60/17/ME0000601715_2.jpg
http://img2.kult-mag.com/photos/00/00/60/17/ME0000601714_2.jpg |
|
| 4 | Silver696

| 24.08.2005, 11:50
 no srajtasma jes ale jak na ds wsumie fajnie wyglada:)
zobaczy sie w ruchu i bedzie git! |
|
| 5 | Shambler

| 24.08.2005, 14:28
 Trzaeba przyznac ze wyglada beznadziejnie a co dopiero znalezc jakis przedmiot w tej kaszanie |
|
| 6 | uzi

| 24.08.2005, 14:36
 kurcze daliby coś takiego co daje całego powera NDS'a ,a nie takie "coś" |
|
| 7 | WhaleRider

| 24.08.2005, 19:28
 jeszcze wyjdzie na to, ze ten caly "power" to tylko mit :/ |
|
| 8 | barcik_bb

| 24.08.2005, 19:31
 no juz przestancie sie pastwic na DS'em, ok? wiadomo jakie ma mozliwosci i nie rozumiem po co to caly czas naglasniac. Nie bedzie to wygladalo jak RE4, tego mozecie byc pewni! Jezeli o mnie chodzi to mi wystarczy taka jaka jest, byleby gameplay byl wysmienity. |
|
| 9 | Silver696

| 24.08.2005, 19:59
 POwiem ci jak na 'a moze byc leprza...i myslalem ze capcom ( jak to capcom) pokaze znow klase( w grafice oczywiscie ) ... |
|
| 10 | barcik_bb

| 24.08.2005, 20:52
 zobaczymy jak gra bedzie sie prezentowala na DS'ie a nie na karce papieru, wtedy pogadamy :) |
|
| 11 | Rudy

| 24.08.2005, 21:19
 nigdy nie lubilem RE :>> |
|
| 12 | Blue Shadow

| 24.08.2005, 21:40
 Nigdy nie lubiłem tego klimatu:p |
|
| 13 | DXT

| 25.08.2005, 08:45
 Ja tam do grafy nic nie mam - taka jak w RE:Nemesis na PC ;] |
|
| 14 | uzi

| 25.08.2005, 11:59
 Taaa... Jak 2 krople wody :P |
|
| 15 | DXT

| 25.08.2005, 12:34
 Zalezy na jakich ustawieniach grales.Generalnie troche za jaskrawo,ale nie jest zle. |
|
| 16 | mietek

| 25.08.2005, 13:45
 wedlug mnie ladnie wyglada wazne jak bedzie chodzic. a screeny nie sa dobrej takie jakies jasne , mam nadzieje ze bedzie ladnie chodzilo |
|
| 17 | stanley

| 25.08.2005, 15:54
 DS nie zostal stworzony do grafiki 3D, nawet jeśli Nintendo stara się wszystkich przekonać że jest inaczej. Tak więc wszelkie produkcje w trzech wymiarach powinny mieć taryfę ulgową:-] Gra wydaje się łakomym kąskiem dla miłośników gatunku, pełne 6/10, no może nawet 7/10 bo w ruchu wszystko się rozmyje i zyska na uroku. |
|
| 18 | DXT

| 26.08.2005, 17:27
 Jakos "czyde" w Marianie czy Splinter Cellu przeczy twojej opinii;] |
|
| 19 | Daim

| 26.08.2005, 18:09
 w czasach psx czy saturna nikt na podobne 3d nie narzekal. A ze nie jest obecnie "na czasie" i "jazzy" to juz inna sprawa;] |
|
| 20 | stanley

| 26.08.2005, 18:15
 No może stwierdzeniem że DS nie został stworzony do 3D trochę przesadziłem ;-] |
|
| 21 | inspektor

| 27.08.2005, 16:39
 looknijcie na drugiego skana ostatnie zdjecie po prawej na samym dole, wyglada jakby touch srcreenem wycieralo sie ekran z krwi :D |
|
| 22 | kain1985

| 28.08.2005, 15:02
 zenada.... |
|
| 23 | DXT

| 28.08.2005, 19:29
 Sprecyzuj... |
|
| 24 | barcik_bb

| 28.08.2005, 19:49
 czemu zenada? bo nie wyglada jak doom3? mi to wystarczy :-) |
|
| 25 | Daim

| 28.08.2005, 22:55
 ja to musze zobaczyc to w ruchu zeby powiedziec cos wiecej, na razie wyglada jak jedyneczka z saturna, tyle, ze przy mniejszej rozdzielczosci. |
|
| 26 | Kafar

| 30.08.2005, 12:39
 ale te skriny sa gorsze niz to co jest na ekraniku |
|
| 27 | Fortitudo

| 31.08.2005, 19:28
 Miejmy nadzieję, że Capcom dopieści jeszcze grafę. Ale najważniejsze, żeby grywalność była na wysokim poziomie. No i klimat musi być :). |
|
| 28 | Moloch

| 31.08.2005, 21:21
 Hahaha mam dobrą wiadomość. Te screeny są tu paskudne w rzeczywistość wszystko jest rewelka :)))) i wyciera się ekran z krwii ;P |
|
| 29 | poweredjj

| 05.09.2005, 12:38
 Resident to kawal hiciora. Jesli juz robic "odgrzewanki", to wlasnie w tym stylu. Tego brakuje na PSP - kilku hitow, ktore wszyscy dobrze znaja... |
|
| 30 | DXT

| 05.09.2005, 12:43
 Moloch - źródło proszę(chodzi o grafe - bo że sie "wyciera" to ja tez widze na skanie).Watpie by grafika miala sie poprawic(i dobrze bo by sie odbilo na predkosci).Ja bym tylko prosil o zmiane palety barw,albo regulacje(kontrast,podswietlenie czy cos) - troche za zywe kolorki jak na taki klimat. |
|
| 31 | Daim

| 05.09.2005, 13:00
 Na dzien dzisiejszy mi sie ta gra nie podoba - gownie przez wspomniana kolorystyke, ale licze na to, ze do premiery jeszcze wiele sie zmieni - tak jak w przypadku metroida (spojrzcie na demko i ostatni filmik z targow - niebo a ziemia) |
|
| 32 | barcik_bb

| 05.09.2005, 14:42
 na tych screenach praktycznie nic nie widac, kolorystyka jeszcze 50 razy do marca 2006 moze zostac zmieniona, wiec nie widze problemu. |
|
| 33 | sledziuprkt

| 17.09.2005, 10:26
 to czysty hardkor i tego trza
|
|
| 34 | suoma64

| 24.09.2005, 19:32
 NA to czekałem , już widze te nocki pod kołdrą z DS.. tak trzymać za mało takich gier na kieszonsolki jak wyjdzie SILENT HILL na ds to wysle podziekowania do nintendo |
|
| 35 | marianek

| 04.10.2005, 18:07
 O rany, jak zwykle wszyscy gadają o grafice, a mnie taki patent z wycieraniem krwi bardziej jara, niz jakies bajery graficzne i to własnie mi sie podoba w NDS :) |
|
| 36 | john anderson

| 04.10.2005, 19:43
 PSP dostaje te swoje porty, a na NDSiku liczy sie przede wszystkim pomyslowosc tworcow. Mnie bardziej jaraja nowe, oryginalne pomysly w grach niz ladna grafika i te wlasnie pomysly, jak sadze, dostane w RE na NDS. touch screen to potega! |
|
| 37 | marcines2

| 22.10.2005, 11:05
 Mam PSP, ale odkad kupilem sobie okazyjnie DS,a nie moge sie od niego oderwac, naprawde bardziej mnie wciagaja gry na DS,a niz na PSP. A Rezydencik moze byc fajny, zreszta nie mozan nic powiedziec o grze jesli sie w nia nie zagra. |
|
| 38 | deq

| 24.10.2005, 21:06
 Wygląda tak jak powinno, czyli jak pierwowzór. Jeżeli utrzyma jego niepowtarzalny urok to będzie hicior jak ta lala. W końcu to konwersja najlepszego residenta, nie może byc żle. |
|
| 39 | inspektor

| 29.10.2005, 13:32
 nie gralem w 1 (widzialem jedynie trailer z PSXmagazine ~chyba), za to w 2, Nemesisa (na kompie) i 4 (na gc) i wydaje mi sie ze 2 jest najlepsza |
|
| 40 | dżejbi

| 21.11.2005, 16:45
 no co ty mówisz 4 jest najlepsza, 2 też jest dobra a nwet bardzo ale do 4 jej daleko |
|
| 41 | mewash

| 30.11.2005, 13:42
 A ja tam najbardziej lubię pierwszą część. Pewnie przez sentyment, bo była to jedna z moich pierwszych gierek na PSXa, ale jednak. Dlatego cieszy mnie, że Capcom wpadł na pomysł wydania jej na DSa. I najbardziej mnie cieszy fakt, że będzie można też zagrać w wersję klasyczną, z którą spędziłem tyle czasu. |
|
| 42 | deq

| 30.11.2005, 13:52
 2 i 3 to jakies pomyje. Resident mial byc survival horrorem a nie strzelanina z zombiakami w roli miesa armatniego. I taka wlasnie byla jedynka, lecz niestety Capcom gdzies po drodze zgubil sens i tak az do wydania czworeczki karmiono nas roznego rodzaju crapem w stylu outbreak'ow i jemu podobnych. Ciesze sie niezmiernie ze akurat ta czesc zostanie przeniesiona na ds bo naprawde blisko jej klimatem do takich hiciorow jak seria Alone In The Dark. |
|
| 43 | Nightmare

| 14.12.2005, 18:56
 deq, nie krytykuj 2 i 3 za to, że było w nich mniej zagadek, a więcej strzelania. Mi się akurat podobały "Outbreak`i" ze względu, że można było wczuć się w rolę zwykłego człowieka, który chciał przetrwać. A jedynka na DS`a będzie kolejnym "musthave". Mam nadzieję, że potem wyjdzie druga i trzecia część:) |
|
| 44 | Nightmare

| 14.12.2005, 18:56
 deq, nie krytykuj 2 i 3 za to, że było w nich mniej zagadek, a więcej strzelania. Mi się akurat podobały "Outbreak`i" ze względu, że można było wczuć się w rolę zwykłego człowieka, który chciał przetrwać. A jedynka na DS`a będzie kolejnym "musthave". Mam nadzieję, że potem wyjdzie druga i trzecia część:) |
|
| 45 | deus20

| 15.12.2005, 16:08
 DOKLADNIE TAK BEZNADZIEJNIE WYGLADA JAK NA PSX :D |
|
| 46 | Nightmare

| 15.12.2005, 19:02
 Obejrzyj sobie trailer do gry i twedy komentuj (chyba, że już obejrzałeś), że wygląda beznadziejnie. A na marginesie. Czego wy pragniecie od DS`a? Ja pragnę gier, przy których spędze bezsenne noce, a nie hiper-duper grafy. Bo wtedy wybrałbym PSP, nie DS`a.
Pozdro dla wszystkich Handheldowców... Łączmy się bracia.. PSP i NDS forever!! |
|
| 47 | Senshu

| 16.12.2005, 10:10
 Jestem fanem obu konsol, cięzko wybrac najlepszą, ale nie moge zrozumieć waszych komentarzy odnosnie grafy na PSP, że tylko grafa sie liczy i same porty są, nie zgodze sie. Na PSP wychodzi duzo portów, wyglądają przecudnie i zazwyczj portują jedne z najlepszych gier na PSX i PS2, natomiast na DS robia porty gier z PSX, N64 i PC, które sa portami tylko, że pogorszyli grafe żeby ruszyły...więc co jest lepsze pytam ? |
|
| 48 | DXT

| 16.12.2005, 12:17
 Senshu..wlasnie co lepsze - brunetki czy blondynki....a moze rude?;] |
|
| 49 | Senshu

| 16.12.2005, 17:19
 Rut nieszcda to 7 lazęścia :P jak mówiłem jestem fanem obu...tylko denerwuje mnie "fanboystwo" wynikające z debilnych powodów, koniec OT :P A w RE na DS i tak pewnie pogram, bo na PSXie nie grałem w jedyneczke. |
|
| 50 | deq

| 18.01.2006, 12:18
 No powiem tak. Dostałem dokładnie to czego się spodziewałem. Na starcie mamy do wyboru dwie wersje: Rebirth i Classic. Obie wersje opowiadają o wydarzeniach znanych nam z oryginału z jedną drobną różnicą. Wersja Rebirth oferuje kilka nowych nazwijmy to "zajawek", które niespecjanie przypadły mi do gustu. Ot na przykład wchodzimy do pokoju i ni z tego ni z owego kamera wskakuje w widok fpp w którym mamy za zadanie pozbawić życia(!) kilku zombiaków machając stylusem po ekranie. Pomysł sam w sobie jest dobry, ponieważ ruchy stylusem to naśladują ruchy noża jednak w moim przypadku kompletnie wyja to z klimatu. Innym pzrykładem jest dobijanie zombiaka z kopniakiem w głowę, gdzie również przesiadamy sie na dotykowy.
Podkreślam wykonaie tych elementów jest super tylko kompletnie mi tu nie pasuje, ale ja z drugiej strony ja patrze na tą grę z perspektywy retro, więc nowym graczom może to w pełni odpowiadać. Sama gra to czysty resident evil jeden, więc najlepsza część z cyklu, mroczny ciekawy klimat najbardziej ze wszystkich części zbliżona do seri SH. Gorąco polecam Ja dostałem to co chciałem. |
|
| 51 | Daim

| 18.01.2006, 12:22
 Dobra gra, minimalnie lepsza od oryginalu przez dodatki, ale wszystko to juz bylo, wiec nie jestem w stanie wystawic tej grze wiecej niz 7 mimo, ze jest to jeden z lepszych tytulow na NDS. |
|
| 52 | fNt!?

| 10.02.2006, 18:46
 wyjaśnienie do recki:
trybem standardowym nazwałem rebirth, które gra głowne :klocki: w tej grze |
|
| 53 | mariuszmatysek

| 10.02.2006, 19:39
 Jak dla mnie mocne 8/10 dla tej gry. Zagrałem i gra się bardzo przyjemnie. |
|
| 54 | johnnywalker

| 10.02.2006, 20:08
 Szybka recka, aczkolwiek trochę błędzików. Trzeba by popoprawiać tu i ówdzie. Nie mogę się doczekać zagrania w tę pozycję. |
|
| 55 | Zwijek

| 10.02.2006, 20:36
 ooooo yeah, najpierw Rez, a potem metroid ;] Screeny na Ultimie są dziwnie ładniejsze... Ale tak czy inaczej sądzę, że warto mieć te gre - przecież to Resident Evil panie i panowie ;] |
|
| 56 | handn

| 11.02.2006, 02:41
 jesli o grafikę chodzi to zeczywiscie bida...podsumowując łapię sie na to... |
|
| 57 | marianek

| 11.02.2006, 13:18
 Każdy może sobie gadać co chce, a w Japoni ta gra pewnie już zajmuje 1 miejsce w 10 najlepiej sprzedających się gier i to razem z ośmioma innymi grami na DS :) hehe |
|
| 58 | Nightmare

| 11.02.2006, 14:21
 Kupiłem, przeszedłem (już 3 razy) i stwierdzam, że świetne :)
|
|
| 59 | DXT

| 11.02.2006, 17:53
 Bardzo dobra gra. |
|
| 60 | Nightmare

| 11.02.2006, 18:55
 A teraz jak myślicie? Wyjdzie 2 i 3 część serii? ale z tym może być mały kłopot, bo 2 była grą wielopłytową i czy zmieszczą to na karta:( |
|
| 61 | podgoor

| 11.02.2006, 19:55
 Nightmare: Nie masz się co martwić Resident Evil 2 wyszedł na N64, a gra zmieściła się na jednym carcie i zajmowała mniej miejsca, niż RE:DS :D |
|
| 62 | Nightmare

| 11.02.2006, 20:08
 Wiem, ale była przycinana i straciał nieco na grafie oraz paru trybów bonusowych (jeśli się nie mylę). Chciałbym żeby była idealnym portem z PSX`a + bonusy jak Deadly Silence (ale wtedy to miejsca mże już nie starczyć) |
|
| 63 | podgoor

| 11.02.2006, 20:19
 Podobno carty do DS-a nie są ograniczone do 128 MB, więc taka firma jak Capcom poradziłaby sobie bez problemu. |
|
| 64 | Nightmare

| 11.02.2006, 20:25
 no i nie tylko. Trochę czasu od premiery RE2 na N64 już minęło i pewnie są jeszcze lepsze metody komprechy bez utraty jakości bądź cięć w grze. Jestem w pełni optymistycznie nastawiony na projekt :) |
|
| 65 | zelda

| 11.02.2006, 20:26
 Dadza radę, jak chcą to potrafia wszystko zmieścić RE 2 to by był kolejny hit na dsa. |
|
| 66 | Lynar

| 12.02.2006, 07:05
 Nie rozumiem niektórych... gra w praniu wygląda świetnie, tylko tła są średniej jakości, ale przecież nie będą tworzyć nowych na potrzeby porta - a w tamtych czasach nie wszystko wyglądało idealnie. |
|
| 67 | arturnow

| 13.02.2006, 10:39
 To, że zrobili konwersje pierwszej częsci to najlepsze posunięcie. Gra ma już tyle lat, że jak ktoś grał w nią w dniu premiery, a nawet rok czy dwa lata po i tak niewiele pamięta i teraz będzie grać prawie jak w nowy tytuł. No oki, nie będzie takiego zaskocznia, jak odkryje, że zombiaki są dziełem eksperymentów, ale i tak frajda będzie. :D |
|
| 68 | DXT

| 13.02.2006, 11:11
 zabije go...ja nie gralem nooooo i teraz juz wiem;/ |
|
| 69 | Nightmare

| 13.02.2006, 14:17
 no DXT, to b. źle, że nie grałeś w RE kiedy wyszedł na PSX`a :D |
|
| 70 | DXT

| 13.02.2006, 19:52
 nie mialem konsoli stacjonarnej - zadnej;]Za to wiekszosc handheldow;) |
|
| 71 | jarOs

| 14.02.2006, 13:41
 dxt,za to miales "bejsbola" i latales po meczach za frajerami z innej druzyny albo za punkowcami.wrazenia mniej wiecej podobne ;P |
|
| 72 | sledziuprkt

| 21.02.2006, 14:03
 dobra gra gr4am juz od godziny szkoda ze znam ja na pamiec |
|
| 73 | DXT

| 21.02.2006, 14:16
 jarOs..jakby to powiedzial Lord Raiden - Too much television ;] |
|
| 74 | mariuszmatysek

| 21.02.2006, 15:55
 Teraz tylko czekać na port RE 2 z N64 i będzie pięknie:) |
|
| 75 | Nightmare

| 21.02.2006, 16:03
 nie nie nie... tylko nie port z N64. Wolałbym port z PSX (pełny) i bonusy jak w Deadly Silence
|
|
| 76 | guero

| 23.02.2006, 15:59
 oj tam przesadzacie ,chodzi o klimatto!panowie i panie.
ciekawe czy sie człowiek boi choc troche? |
|
| 77 | Daim

| 23.02.2006, 17:12
 Oj boi sie, boi:] Powoli zmieniam zdanie o tej konwersji...szczerze mowiac gra mi sie lepiej niz na ps1. |
|
| 78 | zenek

| 25.02.2006, 16:08
 Blue Shadow
24.08.2005, 13:29 "O w morde. Co to jest?? "
No więc to jest poprostu DiEs!!! |
|
| 79 | Nightmare

| 25.02.2006, 22:08
 Nie wiem czy to miało znaczyć, że ładna grafa (jak na DS`a) czy po prostu podzielasz jego zdanie |
|
| 80 | zenek

| 27.02.2006, 21:26
 On pyta co to jest no to mu odpowiadam, że badziewie jak większość na DS`a, przynajmniej według mnie...!!! Pozdrawiam wszystkich posiadaczy DS`a:] |
|
| 81 | Nightmare

| 27.02.2006, 21:29
 a grałeś w to, zęby nazwać to badziewiem? |
|
| 82 | Dobos

| 27.02.2006, 21:39
 zazdrość straszna rzecz :) |
|
| 83 | zenek

| 27.02.2006, 21:57
 Ja tylko oceniam screeny jak wszyscy tutaj!!! Ludzie nie wzniecajcie sie tak!!! Dobos luzuj poslady:] Pozdro all... |
|
| 84 | Nightmare

| 27.02.2006, 21:59
 No to wiedz, że ten post, na który odpowiedziałeś, był postem na "pierwszejsze" screeny z produkcji i gra wygląda wiele lepiej niż to |
|
| 85 | zenek

| 27.02.2006, 22:07
 No bardzo możliwe...ale ja oceniam te screeny które są tam na górze...i dajmy sobie już lepiej luz, bo każdy ma prawo mieć i wygłaszać swoje zdanie:] |
|
| 86 | DRACO_WAHATEVER

| 27.02.2006, 22:11
 tylko ze w przeciwienstwie do ciebie niektorzy mieli okazje tytul sprawdzic ,a nie pisac wszem i wobec "badziew" |
|
| 87 | mariuszmatysek

| 28.02.2006, 07:56
 Brak słów zenek- Ty se dalej oceniaj screeny a my lepiej weźmy sie za gre. |
|
| 88 | robak

| 28.02.2006, 09:05
 szkoda że nie ma jakiejś możliwości sprawdzenia kto grał a dopiero potem pozwolić pisać komentarze i wystawiać oceny.. jestem ciekawy ile ocen tutaj poszlo na podstawie samych skrinów [zielona i rozpikselowana krew] zresztą ne tylko tutaj :/
zenek: oceniałeś gre? :] |
|
| 89 | zenek

| 28.02.2006, 20:40
 robak: dla ciebie napisze juz po raz trzeci, ze oceniałem jedynie screeny...ludzie wyluzujcie troche, co wy tacy nerwowi?! |
|
| 90 | Moloch

| 28.02.2006, 20:56
 zenek - widze że jesteś z tego dumny że oceniasz książki po okładce. |
|
| 91 | Daim

| 01.03.2006, 00:54
 grac, nie gadac;] |
|
| 92 | zenek

| 01.03.2006, 14:19
 Moloch ja nie jestem z tego dumny bo to nie jest powód do dumy, ja oceniłem tylko screeny bo tylko one sa dla mnie dostępne, nie mam NDS`a i jak mozecie sie domyslic wcale bym nie chiał mieć...Poprostu ludzie tutaj to sa jacys popiepszeni i tyle...zrobili wielką afere, a ja mam ich poprostu w dupie...i pozdrawiam nawet tych których mam w dupie:] |
|
| 93 | Nightmare

| 01.03.2006, 14:24
 Nie jesteśmy popieprzeni. Krytykujemy ciebie za to, w jaki sposób ty krytykujesz tą grę. Czyli ty grę po screenach, a my możemy cie skrytykować po postach. I na jedno wyjdzie. Nie wiemy czy mamy racje dopóki nie zobaczymy (ty gry, my ciebie). I ciekawi mnie skąd masz tyle miejsca w dupie, że tam sie mieścimy (nie wnikam). |
|
| 94 | mariuszmatysek

| 01.03.2006, 14:28
 racja- wszyscy są "popiepszeni" |
|
| 95 | zelda

| 01.03.2006, 14:30
 Tak, tak zenek wszyscy ciebie rozumiemy i współczujemy... |
|
| 96 | kraz

| 01.03.2006, 14:42
 hm, wlasciwie mozecie sobie ocenic ta gra odpalajac pierwszego RE na PSX. To dokladnie to samo, tylko przenosne, ciut ladniejsze i z obsluga touchscreena. ;] |
|
| 97 | zenek

| 01.03.2006, 17:55
 "I ciekawi mnie skąd masz tyle miejsca w dupie, że tam sie mieścimy (nie wnikam)."
Musze powiedzieć, ze to było na poziomie...brawo...!
zelda nie ma powodów do współczucia...
A tak ogólnie to sami zobaczcie, ze pierwszych kilkanaście ocen tej gry jest również na podstawie samych screenów i są one oceniane w równie niby obrazliwy dla was sposób:
Moloch
24.08.2005, 13:14 Wygląda jak papier do dupy :/
Silver696
24.08.2005, 13:50 no srajtasma jes ale jak na ds wsumie fajnie wyglada zobaczy sie w ruchu i bedzie git!
Shambler
24.08.2005, 16:28 Trzaeba przyznac ze wyglada beznadziejnie a co dopiero znalezc jakis przedmiot w tej kaszanie
No prosze bardzo trzy pierwsze oceny bez żadnej selekcji wszystkie są podobne do mojej oceny...tak więc powtarzam po raz kolejny pocałujcie mnie w dupe:]
|
|
| 98 | mariuszmatysek

| 01.03.2006, 18:55
 Zenek daj sobie spokój, bo jeśli mówisz, że kraz nie jest na poziomie to spójrz na swoje wypociny... Jeśli masz wszystkich w dupie to poprostu znikaj z tej strony bo nie potrzebujemy tu takich. Dajesz jakieś głupie argumenty i obrażasz innych- zastanów się po co tu jesteś a potem podejmuj dyskusje. |
|
| 99 | Szczerbacz

| 01.03.2006, 20:13
 Ale bluzgi lecom :P Nieźle sie na ciebie żucili zenon ;] |
|
| 100 | zenek

| 01.03.2006, 21:38
 mariuszmatysek napewno ty nie bedziesz decydował o mojej obecności na tej stronie P.S mówiłem o poziomie nie kraza tylko Nightmare`a
szczerbacz wiesz co, mnie to mało interesuje, że oni sie na mnie żucili:] pozdro dla ciebie ||
W ogóle to jakie wy macie niektórzy problemy to szkoda gadać:/ || byłem pewny, ze po moim komentarzu na temat screenów zrobi sie "afera" i na mnie wyskoczycie:p No i co z tego... |
|
| 101 | Nightmare

| 01.03.2006, 21:46
 Ale ty zrobiłeś komenta typu: "Grafa jest słaba, bo to jest grafa na DS`a". Uświadom to sobie, że DS to coś jak przenośny PSX i nie wymagaj od niego wiele. I nie jesteś pierwszym, ani ostatnim old-skulowym fanbojem jadącym po utartych szlakach wojen konsol. I nie jesteś w takim razie ostatnim, któremu trzeba będzie takie fakty uśiwadamiać. |
|
| 102 | Daim

| 01.03.2006, 21:47
 zenek, ale o co ci chodzi? czego sie spodziewasz po dsie? jakosci zblizonej do x360? grafika w grze pokazuje tyle ile da sie z tego sprzetu wydobyc i koniec. Ze tobie sie nie podoba? w porzadku, mi sie nie podoba 80% gier na psp, tylko dziwna rzecza jest fakt,ze jedziesz po jednym z najwiekszych hiciorow w calej historii gier. To mnie nabardziej zastanawia. |
|
| 103 | DRACO_WAHATEVER

| 01.03.2006, 22:10
 no bo nie wyszedl na psp...proste chyba co nie? |
|
| 104 | mariuszmatysek

| 02.03.2006, 07:57
 Tu nie chodzi o to, że chciałbym Cie wywalić tylko o to, żebyś zastanowił się co piszesz. Nie krytykuje Cie za to jak oceniłeś gre tylko za to jak odzywasz sie do innych... Najpierw prowokujesz a potem bluzgasz na innych, bo nie zgadzają się z Tobą. Tak, bo to Ty zacząłeś mówić "sa jacys popiepszeni" albo "pocałujcie mnie w dupe". Nikt inny przedtem tak na Ciebie nie powiedział więc jeszcze raz mówie- zastanów się co piszesz (no chyba, że jesteś tu tylko po to, żeby prowokować i zgrywać ważniaka). |
|
| 105 | zenek

| 02.03.2006, 15:06
 Dobra ja dałbym sobie już z tym luz i tyle bo nie chce mi sie odpierać waszych ataków (naprawde nie rusza mnie to)...mam ciekawsze rzeczy do robienia...
A tak na marginesie to DS porpostu ma słabą grafike i to powinniście przyznać mi wszyscy, a ci którzy nie przyznają mi racji to oni właśnie są "old-skulowymi fanbojami" zakochanymi w Nintendo... || Jeżeli ruszyło was określenie badziewie to sorry zmienie je na słabe i dodam, ze chodziło o grafike patrzac na screeny!!!
I na tym skończył bym tą bezsensowną kłutnie:p |
|
| 106 | inspektor

| 02.03.2006, 15:26
 a ja dodam na koniec zeby screenami sie nie sugerowac za bardzo.. |
|
| 107 | Nightmare

| 02.03.2006, 16:21
 Sorry zenek, ale DS nie ma słabej grafiki. Dla mnie nie ma czegoś takiego jak "słaba grafika". Jeśli ty zenek nie nauczysz sie, że grafa nie stanowi już czegoś, czym TRZEBA się zachwycać w grach (robią to dzieci, które tylko mówią "och ten twój PS2 ma słabą grafę, zobacz mojego DOOM`a") to nigdy nie nauczyś se wartościować tego czym gry są i do czego zostały stworzone. Nieaniwdze postów "słaba grafa", "mogliby dać lepszą", "gra X na PSP jest o wiele lepsza graficznie" itp. Bo czasami wolę pograć w grę Rouge-like (o ile w ogóle wiesz co to) niż hity z super-duper grafą. I tak, jestem old-skulowy, ale w lepszym tego słowa znaczeniu. |
|
| 108 | zenek

| 02.03.2006, 18:14
 Ja naprawde świetnie rozumiem, ze grafika nie jest najwazniejsza w grach, ja naprawde to rozumiem, ale mimo wszystko według mnie troche sie liczy bo napewno przyjemniej sie gra w gre która ma fajne kolory jest płynna niż w gre w której trzeba wpatrywac sie w pixele...nie twierdze, ze tak jest z DS`em, bo tak naprawde nie miałem go nigdy nawet w ręku wiec moge oceniać gry tylko i wyłacznie po screenach w których widac jedynie grafike...byc moze nie przedstawiaja one w najmniejszym stopniu tego co można zobaczyc na DualScreenie
Pozdrawiam:]
|
|
| 109 | Daim

| 02.03.2006, 19:48
 zenek, w ogole nie rozumiesz tematu. |
|
| 110 | Szczerbacz

| 02.03.2006, 21:35
 Ja też powiem że grafika jest do dupy i raczej nie bede grać w tą giere. Nie dla takich gier kupiłem DSa. W tego typu gry wole pograc na PS2 |
|
| 111 | Nightmare

| 02.03.2006, 21:41
 a zagrałeś w to chociaż, żeby móc powiedzieć, że to jest do dupy? |
|
| 112 | Szczerbacz

| 02.03.2006, 22:12
 a czy ja pisze że ta gra jest do dupy ??? ... |
|
| 113 | Daim

| 02.03.2006, 23:12
 no patrzcie, jakos dziwnym trafem, na psx i saturnie zeszla w zajebistym nakladzie, jakos nikt nie plakal,ze grafika jest do dupy. Identycznie wygladalo by to na psp wiec nie rozumiem tych negatywnych opinii. |
|
| 114 | DRACO_WAHATEVER

| 02.03.2006, 23:31
 baa jakby ktos nie zauwazyl to na ds gfx jest poprawiona wzgledem orginalu.na psx bohater skladal sie z kilku bryl,na ds jest szczegolowo wykonany-wystarczy porownac zblizenia na postac z wersji ds i psx..roznica jest ogromna |
|
| 115 | Nightmare

| 03.03.2006, 07:11
 SZczerbacz, nie udawaj, ze nie zrozumiałeś, o co mi chodzi
|
|
| 116 | SirGoldi

| 03.03.2006, 11:56
 Resident Evil jest cudowny. To mój pierwszy kontakt z tą serią i jestem zachwycony! |
|
| 117 | mariuszmatysek

| 03.03.2006, 12:49
 SirGoldi zgadzam sie z Tobą- w moim przypadku był to też pierwszy Resident w jakiego zagrałem i z niecierpliwością czekam na następną część... |
|
| 118 | zenek

| 03.03.2006, 13:14
 Daim ale to były inne czasy wtedy taka grafika to było cudo teraz jest inaczej, są inne czasy, większe możlwiosci...a jakby ta gra wyszła na PSP to napewno grafika była by lepsza bo byłaby stworzona specialnie pod PSP, które ma naprawde spore możliwości... |
|
| 119 | Janman2

| 03.03.2006, 13:22
 No cóż Zenku masz rację nikt nie mówi że psp ma małe możliwości ani nie twierdzimy również że DS jest silniejsze od PSP. Mówimy tylko, że ta gra jest wspaniała choć jej grafika jest jedynie znośna. |
|
| 120 | alfa_2006

| 15.05.2006, 19:18
 TE GRY NA DS-a sa nie z tej ery , grafika i dzwięki są przestarzałe , ds-owcy sie wstydza przyznac ze ds jest do bani |
|
| 121 | Nightmare

| 15.05.2006, 20:34
 alfa, ty jesteś nie z tej ery, przestarzały i wstyd twoim rodzicom przyznać sie, że jestes do bani... Zadowolny? A tak nawiasem, ostatnio zdarzają się "buraki" lądujące na tej stronie :P trzeba je wyplenić |
|
| 122 | speede-23

| 15.05.2006, 21:43
 bosz w takich momentach pragne adminki :) wypierdzielal bym takie bezsensowne wypowiedzi gafa bee ds bee snesowe gierki .. itd. itp. jak robactwo sa wszedzie |
|
| 123 | nitolo

| 14.06.2006, 12:27
 tak to czytam i czytam i im bardziej to czytam tym bardziej nie moge z brechu Resident na DS jest świetny i koniec , a te fanbojowskie teksty mogliście sobie już chłopcy darować."Oddaj moją łopatkę, ty masz brzydkie wiaderko ":/ ale pamiętajcię WSTYDŹCIE SIĘ , nie moge...hehe |
|
| 124 | handn

| 15.11.2006, 23:44
 Grałem w Metroida, grałem w mario karta, grałem w sonica, grałem w asphalta, ale nic mi nie dało takiej frajdy jak RE:DS. Można ją przechodzić na kilka różnych sposobów, np. olewając to czy owo.co do grafiki w mojej opinii ta gra jest idealna na dsa. jedyne co mozna zarzucic jej od strony graficznej to słaba jakosc filmików w trakcie gry, ale i tak nie jest najgorzej,a pozatym nie jest ich zbyt wiele (najwazniejsze , że i tak intro i outtro sa w miare niezłej jakosci). no a jak sie tryb fabularny znudzi to zawsze można nożem pozazynac na punkty...
Podsumowując:jak metroid został przeceniony, tak Resident jest niedoceniony. |
|
| 125 | Richt

| 07.03.2007, 09:36
 Świetna gra - klasyk. Na grafike nie ma co narzekać bo kto by pomyślał 9 lat temu o graniu w RE na handheldzie (w takiej formie). A Capcom postarał się przynajmniej o jakieś fajne dodatki, Master of Knifing wymiata, podobnie jak nowe "łamigłówki" ;) |
|
| 126 | johnnywalker

| 01.07.2007, 09:58
 Wezmę się za tę pozycję zaraz o_0 |
|
| 127 | supaplex

| 01.07.2007, 12:35
 to bierz si johnny bo jest co nadrabiac :] naprawde bardzo mocna pozycja i to nie tylko dla tych co nie grali w oryginal. |
|
| 128 | igis


| 12.09.2008, 16:48
 Myślałem, że na początku gry umrę ze śmiechu :) Nie zrozumcie mnie źle, ale gra zabiła mnie wstawkami (real aktorzy) i voice actingiem przypominającym mi "aktorów" z w11 czy "Sędzi Anny Marii..." ale gra jest trudna i jest to wielki klasyk który wypada przejść co próbuję właśnie zrobić :) Tylko sterowanie jest okropne. BTW co prócz ciachania zostało dodane do "Rebirht mode"?
Gram w: Phantasy Star Zero | The World Ends With You | Mój profil » |
|
| 129 | panczok


| 12.09.2008, 17:12
 Też się śmiałem do rozpuku jak zobaczyłem te wstawki filmowe. Pograłem 5 minut i to tyle z tym tytułem. Nie że gra jest zła. Po prostu przeszedłem RE1 Remake na GC, a ta wersja to prawdziwe mistrzostwo świata. |
|
| 130 | igis


| 12.09.2008, 17:31
 Uch, a ja ominąłem REmake, mimo że mam GC (btw pierwsza moja konsola :*) - nie wiem czy ją dokończę, gry Capcomu są zbyt trudne dla mnie nawet nie wiem czy jakąś ukończyłem grę od nich.:(
Gram w: Phantasy Star Zero | The World Ends With You | Mój profil » |
|
| 131 | Guile


| 12.09.2008, 21:04
 To cienko:]
Gram w: Phantasy Star Zero | EyeShield 21 | Mój profil » |
|
| 132 | igis


| 12.09.2008, 21:17
 Dokładnie :) Nie mam skilla, raczej kiepski ze mnie gracz ;)
Gram w: Phantasy Star Zero | The World Ends With You | Mój profil » |
|
| 133 | skizo


| 12.09.2008, 21:29
 igis: ja ukończyłem wszystkie ... na automatach :)
Gram w: Mother 3 | Super Stardust Portable | Mój profil » |
|
| 134 | igis


| 12.09.2008, 23:13
 Residenty?! Na automatach? Widzisz ja młodszy stażem gracz, na innych grach wychowany... ale ogólnie uważam siebie za słabego gracza - to dlatego lubię jRPGi bo w razie problemów zawsze można levelować... :)
Gram w: Phantasy Star Zero | The World Ends With You | Mój profil » |
|
| 135 | skizo


| 13.09.2008, 05:51
 igis: Chodziło o gry capcomu a nie o RE w odpowiedzi na "gry Capcomu są zbyt trudne dla mnie nawet nie wiem czy jakąś ukończyłem grę od nich.:(" Koniec OT.
Gram w: Mother 3 | Super Stardust Portable | Mój profil » |
|
| 136 | DRACO_WAHATEVER


| 13.09.2008, 08:04
 residenty nie sa trudne sa...hmm specyficzne . co do remake na gacka ...on ma strasznie zwiekszony poziom trudnosci wzgledem oryginalu.
Gram w: Soul Bubbles | Mój profil » |
|